Prima pagină > Blog, Blogger > Pentru 2011

Pentru 2011

Hmmm… Andrei Cismaru, vrea el sa stie ce planuri am eu cu blogul in 2011. Pai sa-i raspundem, ca nu sunt multe de spus. 🙂

Nenea Andrei, eu, pentru 2011, legat de blog, imi doresc asa: sa trecem pe .ro, .com sau .eu (lucru care se va intampla cat de curand). Acelasi lucru se va intampla si cu Expresii Romanesti.

Apoi, as vrea sa scriu mai mult, sa am mai multa inspiratie… Sa vedem cum se va concretiza asta, ca aici intra si o alta chestie care se numeste „timp”. Dar cum toata lumea spune ca daca te organizezi cum trebuie, vei avea si timp, astept sa vad daca au dreptate sau mint. 😀

Cam atat. Despre cititori si comentatori, nu mai amintesc. Asta vine de la sine ca o dorinta in cazul tuturor, nu? 🙂

Dar voi, Iulia Nicolaie, Iulia Musat, Sebra, Alex Dima, Cezar Vasile,…voi ce vreti de la blogurile voastre in 2011? 🙂

Sursa Foto

  1. ianuarie 14, 2011 la 6:49 pm

    Uhh, mulţumesc de întrebare. Nu mi-am făcut un plan cu blogul pentru 2011, aşa cum nu mi-am făcut nici în 2010 :), dar, dacă tot m-ai întrebat, cred că mi-aş dori în primul rând să am mai mult curaj să dau publish draft-ului.

    • ianuarie 14, 2011 la 7:08 pm

      Chiar daca ma asteptam la un articol pe blogul tau, multumesc si pentru raspunsul dat aici. 🙂 Si nu vad de ce nu ai avea curaj sa dai publish? Ce te tine? 🙂

  2. ianuarie 14, 2011 la 7:35 pm

    Păi, ştii cum e? Dacă nu-i dau publish în secunda 2, pe urmă nici că-i mai dau :)) Ba au mai fost situaţii când am şters articolul imediat după ce l-am publicat. De ce? Nu ştiu..frica de ridicol, faptul că n-am inventat roata, întrebări de genul „pe cine ar interesa?…”, din astea 😛

    • Sorin Grumazescu
      ianuarie 15, 2011 la 2:46 pm

      Hmmm…asta inseamna ca nu ai incredere in tine. Si nu e bine. Stii ce? Indiferent de cat de bine scrii, hateri tot vei avea. Asa ca, indiferent de cum consideri tu ca ai scris, da drumul articolului. Daca tu simti ca e ok, da-i drumul.
      Si mai stii ceva? Niciunul dintre noi n-a inventat roata, dar scriem despre orice. Chiar si bloggerii mari. 🙂

  1. ianuarie 18, 2011 la 12:10 pm

Lasă un comentariu