Prima pagină > Blog, Blogger > Ce inseamna Social Media

Ce inseamna Social Media

Am o mare dilema. Si v-as ruga sa-mi raspundeti mai jos, in comentarii, sa-mi dati o definitie pentru Social Media. Ce inseamna pentru voi Social Media.

Si va rog mult, nu-mi dati definitii de dictionar, nu-mi spuneti ca Social Media inseamna sa socializam, nu-mi spuneti ce inseamna Social Media la nivel global. Vreau sa stiu ce inseamna SM pentru voi romanii. Care e definitia, cu cuvintele voastre.

Si va promit ca va fi si o continuare a acestui articol.

Multumesc!

Sursa Foto

  1. ianuarie 21, 2011 la 5:33 pm

    prieteni, prieteni noi, comunicare (as in PR), divertisment, info, idei, opinii. nu neaparat in ordinea asta 🙂

  2. ianuarie 21, 2011 la 5:34 pm

    sfârşitul advertisingului tradiţional şi neconvenţional.

  3. ianuarie 21, 2011 la 5:37 pm

    Ma, io-s mai antisocial deci nu iti raspund, dar iti dau RT :))

    Sau hai totusi sa iti zic ce insemna pentru mine SM: yt-fb-twitter. Pentru mine socializarea asta cum s-ar zice, e datorita faptului pentru ca deoarece pentru ca fiindca ma ajuta sa gasesc chestii :)).

    Am conturi si pe alte platforme din poza de mai sus si nu numai dar nu stau mult pe ele.

    O sa vin si cu un raspuns mai frumos si mai serios numa’ nu chiar acum :D.

    Saru’mana 🙂

  4. Adinel
    ianuarie 21, 2011 la 7:12 pm

    Pai e cam asa

  5. ianuarie 21, 2011 la 7:23 pm

    În 2010 am acordat atenție Facebook-ului (pînă atunci, pe parcursul a 8 ani am trecut prin fazele: newsletter, site-uri, reviste electronice, bloguri).

    Am avut multe surprize plăcute.

    Pentru mine Facebook a însemnat efectiv Cartea Fețelor. Dar nu doar a Fețelor de acum, ci mi-a prilejuit o întoarcere în trecut, accesînd, prin vizualizarea unor imagini (dintre care pe unele le-am văzut pentru prima oară în viață), o veritabilă arhivă a memoriei mele.

    La rîndul meu, am oferit mai multe albume cu poze (vechi și noi) din istoria familiei lărgite. Cum cele mai multe rude le am în California, eu locuind în Oradea, albumele au avut un succes imens printre rudele mele.

    Dar, așa cum am folosit email, Meesenger, Twitter, YouTube pentru a transmite informații din diverse domenii, și Facebook a devenit pentru mine un astfel de vehicul. Acum 10 minute am semnalat un film de excepție, pe care l-am comentat prin 2006 la Casa de cultură a studenților la Iași, în Copou. Sîmbătă și joi e pe HBO: Truman Show.

    Și care are, cumva, legătură cu subiectul postării.

    Pînă unde ne invadează mass-media viețile?

    Sau, mai la subiectul postării:

    Pînă unde ne invadează Social Media viețile?

  6. ianuarie 21, 2011 la 7:40 pm

    Social Media înseamnă pentru mine o punte deschisă spre relații cu oameni cu care n-aș fi avut niciodată privilegiul să-i cunosc altfel… altfel decît prin Social Media.

  7. ianuarie 22, 2011 la 9:01 am

    Pentru mine Social Media inseamna in primul rand prieteni. Mai inseamna feed-back, informare si fun 🙂

  8. ianuarie 23, 2011 la 8:43 am

    SM = Informatii in timp real, inseamna relatii profesionale si personale, inseamna invatare din greselile altora, inseamna promovare a unor proiecte, inseamna feed-back-ul unor profesionsti, inseamna noi prieteni, inseamna hahaiala cu niste oameni cu un simt al umorului dezvoltat si un IQ exponential mai mare decat numarul de la pantofi.

  9. ianuarie 23, 2011 la 8:53 am

    Social Media Online, la nivelul anului 2010, este acea grupare de oameni care nu au avut niciun prieten in copilarie, dar care a reusit sa invinga acest complex gasind si conectandu-se cu oameni asemanatori, cu ajutorul internetului, dezvoltand o retea aparent compusa din indivizi unici, insa care este asemanatoare unui stup alaturi de care noi indivizi se lipesc, dar in care, chiar daca cu greu se pot integra, tot se simt mai bine decat inainte, cand erau unici in lumi unice. Acum sunt unici intr-o singura lume
    Childish enough? 🙂

  10. ianuarie 23, 2011 la 9:01 am

    Uite ca am si scris despre asta, atunci cand termenul de social media nu era asa de umflat:) http://alexymsg.blogspot.com/2009/09/de-ce-e-cool-sa-fii-geek.html

  11. Teo
    ianuarie 23, 2011 la 9:04 am

    Mai întâi o să zic ce am căutat eu în Social Media.
    Am „pus botu'” la Facebook, Twitter în momentul în care am văzut că nu am nici relațiile și nici banii necesari să răzbat în mass-media clasică (radio,TV,ziare) pentru a face promovarea concertelor „Mozart ROCKS”. Credeam, cel puțin teoretic, în capacitatea „REȚELEI” de a multiplica și transmite informația prin avantajele ei tehnice, capacitatea de conectare și transferul rapid. N-am luat în calcul factorul uman care face decizia de retransmitere. În final s-a dovedit că așteptările mele au fost cu mult prea mari. Eficiența „rețelei” se vede doar la capacitatea de propagare a virușilor, pentru restul informației factorul uman joacă rolul unei frâne, uneori benefice.

    Pentru alții (ce cred eu despre alții), social Media este un „El Dorado” virtual. Omul și-a satisfăcut de mult necesitățile primare și acum caută să se afirme. Caută faimă. Caută recunoaștere, un public căruia să-i vorbească. Tendința este amplificată de atenția exagerată care se acordă „vedetelor” din televiziune, de la talk-show-uri, ziariștilor și chiar bloggerilor de succes. Dacă nu s-ar fi inventat internetul și bloggeri, 99.9% din cei care astăzi scriu pe net n-ar fi avut niciodată ocazia să scrie vreun articol sau vreo carte. Ar fi rămas probabil la stadiul gazetei de perete sau ziarului școlii. Pentru 1% din aceia, ar fi fost păcat să nu se inventeze Internetul pentru că au într-adevăr harul de a spune lucrurile frumos, clar, inteligibil. Pentru alții, activitatea de „socializare media” este o modalitate de a-ți pierde timpul într-un mod mai modern, ceva mai ieftin (pentru că orice ieșire la teatru îți scoate niște bani din buzunar). Nu în ultimul rând, pentru unii social media e un mod foarte cool să agăți gagici.

    Una peste alta, consider că avantajele inventării „social media” (valabile pentru foarte puțini) sunt cu mult mai puține decât pierderea enormă de energie, timp, bani și sănatate pentru multora dintre noi și în general, luat cu integrală pe conturul societății moderne și la nivelul umanității, n-a adus un beneficiu real.

  12. ianuarie 23, 2011 la 9:12 am

    facebook ca sa vad ce mai fac prietenii din offline+online. twitter pentru informatii, idei, evenimente si nu in ultimul rand comunicare cu prieteni si necunoscuti.

  13. ianuarie 23, 2011 la 9:15 am

    Socializare la nivel de comunicare in scopuri materilocotidian. Practic e o strutocamila prin care trebuie sa iti creezi o retea de prieteni bine pusa la punct care sa lucreze ca un furnicar; fiecare sa raspunda pozitiv chemarilor tale pentru a te ajuta in munca pe care o prestezi. Si tu la randul tau trebuie sa raspunzi pozitiv la chemarile lor pentru a-i tine aproape.

    …de aia pe mediile de socializare s-a inventat like,rt, share pentru a usura in mod pragmatic nevoia de a-l obliga pe cel de dincolo de ecran sa dea inapoi un like, rt, share la ce trimiti tu…se refera la un santaj tacit intre doua entitati.

  14. ianuarie 23, 2011 la 9:26 am

    SM este un alt fel de a te scoate din lumea reala , de a te face absent din lumea in care traiesti , un alt fel de a te tine captiv , de a te tine prost !

  15. Teo
    ianuarie 23, 2011 la 10:02 am

    crisuadi :
    SM este un alt fel de a te scoate din lumea reala , de a te face absent din lumea in care traiesti , un alt fel de a te tine captiv , de a te tine prost !

    Același lucru de care vorbești se petrece și la telenovele. Privindu-le, oamenii au parte de o oră în care trăiesc în altă viață. E un surogat, un fel de pastilă placebo pentru a-l împiedica să gândească ce ar avea de făcut.

  16. ianuarie 23, 2011 la 10:06 am

    Eu as zice ca e bine sa foloseasca SM doar acei oameni care au o viata si in offline, altfel se poate ajunge la idealizarea vietii din online si esecul total in viata reala

  17. ianuarie 23, 2011 la 10:26 am

    @all wow…deci WOW. Rsapunsurile voastre m-au lasat fara cuvinte… Este exact ce-am vrut. Cat mai multe pareri. Si la multe dintre ele nu m-am gandit vreodata. Pana revin cu continuarea acestui articol vreau sa va spun doar atat: ma bucur ca Social Media mi-a dat ocazia sa cunosc online atatia oameni inteligenti. Pe cativa dintre voi si offline. Multumesc! 🙂

  18. ianuarie 26, 2011 la 5:44 pm

    The end of life as we know it. Mediul in care inadaptatii au o sansa sa fie vazuti.

  19. ianuarie 27, 2011 la 4:49 pm

    succint: social media – „comunicarea” (cu ghilimelele de rigoare) prin medii de interacțiune moderne (Internetul, în cazul de față).

  1. ianuarie 21, 2011 la 7:26 pm
  2. ianuarie 21, 2011 la 7:26 pm
  3. ianuarie 26, 2011 la 4:32 pm

Lasă un comentariu