Prima pagină > Evenimente > O plimbare cu „sectantii” #PrinBucurestiulMeu

O plimbare cu „sectantii” #PrinBucurestiulMeu

Vineri. 28.06.2010. Ora 12:00. Ma hotarasc intr-un final sa plec spre Bucuresti. La 13:30 eram deja in masina. Cu o seara inainte citisem articolul Corinei Georgescu despre plimbarea #prinbucurestiul meu care urma sa inceapa sambata dimineata. Mi-am zis in gand ca ma tin de ei cu masina, cu bicicleta, cu caruta, cu cercul…nu conta cu ce. Important pentru mine era sa merg cu ei. Imi doream foarte mult. Si am ajuns in Bucuresti. Vorbisem deja cu Andra si seara ne-am intalnit la o terasa cu cativa oameni simpatici. Adica, Simona, Dan si Alexandra. Si cum stateam noi la masa, vine surpriza: Andra vorbeste la telefon cu Corina, Corina ma cere la telefon, „ma cearta putin” pentru ca nu i-am spus ca vin in Bucuresti si ma invita alaturi de ei la plimbarea #prinbucurestiulmeu. Yeeeeeeeeey! Bucurie maxima. Mi-a facut o mare surpriza si nu pot decat sa-i multumesc. Multumesc Corina!

Si uite asa, sambata 19.06.2010 ora 9:30 eram prezent in Piata Victoriei. Primul. Nici autocarul nu era venit. De-am crezut ca am gresit parcarea. Usor usor a inceput lumea sa se adune:

– fetili: Andreea Ursu (pe care n-am recunoscut-o), Oltea Zambori ( pe care asteptam sa o cunosc), Cristina Chipurici (pe care, evident, n-am recunoscut-o), Elena Ciric, Alina Constantinescu, Andreea Burlacu, Anca Nelersa, Ligia Adam, Alexandra Puscasu, Mika Pana, Lucia Ritzi, Nicoleta Gavrila, Roxana Farca si ultima, dar nu cea din urma, Liliana Ianculescu (pe care am cam suparat-o. Va povestesc mai incolo. :)). Mi-e greu sa scriu despre fiecare in parte, pentru ca mi-ar fi frica sa nu gresesc. Toate sunt fete simpatice, toate sunt minunate, toate sunt extraordinare, si, cel mai important, sunt OAMENI. 🙂

– baietii: Alex Farca, Cezar Dumitru, Petrus Lungu, Valentin Narcis Sturzu, Ionut Oprea, Mihai Lungu, Alex Ciuca, Victor Caras, Razvan Pascu si David Nagy. Mai tarziu au ajuns si Adrian Ciubotaru si Tudor Galos. Pe baieti nu-i laud, ca si-o iau in cap. Desi sunt toti simpatici si la fel de OAMENI. 🙂

– si ghidul: Ion Dima de la Buzz Travel, un tip extraordinar, cu toate informatiile la el, cu putine emotii la inceput, dar pe care le-a pierdut pe traseu. 🙂

Gata. Toata lumea e in autocar. Plecam spre Muzeul Cotroceni. Ajungem la Muzeul Cotroceni. Frumos la Muzeul Cotroceni. Sa intram, zic. Cu ce? Pai cu buletinul. Aaaaa…care buletin? Trei feti frumosi isi uitasera buletinele acasa. Care-s aia 3? Pai Dan, Victor si cu mine. 😀 De departe, cel mai simpatic a fost Victor, care desi a zapacit-o pe Corina sa anunte oamenii sa nu-si uite actele acasa, evident el l-a uitat. Le-am facut cu mana celor care au intrat si noi am plecat sa ne luam actele. Cotroceni, metrou, buletin, metrou, Cotroceni. Veseli. Cum de ce? Puteam intra la Palatul Parlamentului. 😀

Dar pana acolo, intr-un tur prin Stirbei, Buzesti, Kiseleff si Arcul de Triumf, am ajuns la Muzeul Satului unde am prins si Zilele Maramuresului, cu muzica, dansuri, de-ale gurii si ghidul nostru care ne-a povestit cate ceva despre unele case din interior. Si ca sa ne simtim chiar ca-n excursie, cand am iesit ne asteptau pachetelele de la Hotel Razvan. Papat, urcat in autocar, plecat catre Palatul Parlamentului.

Palatul Parlamentului, sau Casa Poporului. N-are rost sa va dau toate datele, ca de asta am pus link de Wikipedia. E impresionant. E impresionant si in exterior si in interior. Sali, culoare, covoare uriase(unul dintre ele cica ar avea 4 tone), draperii, tapet din matase in unele camere, un candelabru despre care se spune ca ar cantari 5 tone si o ghida foarte serioasa si incruntata la inceput, dar pe care Dan a reusit sa o aduca pe linia de plutire si s-o faca sa zambeasca. Si-am terminat cu o frumoasa poza de final.

Toate bune si frumoase, da’ foamea incepuse sa roada (la unii), setea (la altii). Asa ca ne-am indreptat catre Kopel’s, unde nenea Copolovici s-a straduit sa ne faca sa ne simtim bine. Si stiti? I-a reusit. Fantastic… 😀

Asta a fost ziua de sambata. Am plecat impreuna cu Andra, Ligia, Nico si Ionut (ghidul) care s-au oferita sa ma ajute sa ajung la metrou. Si le multumesc. Desi ramasese sa ne vedem seara, n-a mai fost sa fie. Toata lumea era franta.

Si eu care credeam ca se terminase… De unde… Cativa ne-am indreptat duminica spre Herastrau. Plimbare. Unii pe jos, altii cu bicicleta (Minxieee :P), dar toti catre hidrobiciclete. S-au format echipele: @AndraZaharia cu @de_ce, @nebuloasa cu @TomataCuScufita, @Minxieee cu @demaio_info. @lilisor ramane fara partener si ma roaga sa merg eu. Refuz politicos (mai bine acceptam…ca ce mi-a facuuuuuut :D). In scurt timp apare doamna diriginta Corina Georgescu, spune ca vrea si ea cu hidrobicicleta si ma roaga sa merg cu ea din anumite considerente (n-a avut instructor de inot cand era mica, putina teama de apa, din astea… :)). Ei…spuneti voi, puteam s-o refuz? Puteam eu s-o refuz pe doamna care a avut grija de noi doua zile? Nu puteam. Oricum, i-am promis lui Lilisor ca data viitoare mergem impreuna cu hidrobicicleta 2 ore, nu una cat am stat cu Corina. Am incheiat plimbarea la una din terasele de pe Herastrau, unde lumea a stat la masa, tinand cont ca mai era putin si timisorenii aveau avion spre casa.

Acum chiar ca e gata. A fost frumos. A fost mult prea frumos. A fost senzational. Ma bucur ca ne-am intalnit si in offline. Si pentru asta trebuie sa-i multumim Corinei, lui Victor, Paralela45, Norc.ro, Hotel Razvan, Hotel Stil (care au asigurat cazarea pentru oaspetii din Timisoara) si Blue Air (care a avut grija ca aceeasi oaspeti sa ajunga intregi). 🙂

Va multumim, va multumim, va multumim! De 3 ori VA MULTUMIM!

Mai multe poze facute de mine, gasiti aici.

Despre plimbarea #prinbucurestiulmeu au mai scris: Andra, Alina, Nebuloasa, De Ce, Petrus Lungu, Minxieee, Cristina Bazavan, Tomata cu Scufita, Ciupercutza, Alexandra, Lumea Mare, Lilisor , Mika Pana si Hoinaru , iar poze gasiti la Tomi, Tudor Galos si Lumea Mare.

PS: Va rog, daca v-am gresit numele sau am pus link-uri gresite, sa ma trageti de maneca. Au fost asa multe… 🙂

Credit Foto „Grup PrinBucurestiulMeu” – Alex Farca

  1. iunie 22, 2010 la 6:22 pm

    hehe, asteptam fetili

  2. iunie 22, 2010 la 6:23 pm

    Frumos! Regret că nu am ajuns şi eu, dar data viitoare nu mai ratez 🙂

  3. iunie 22, 2010 la 10:11 pm

    Alex, sa regreti! Desi, te-ai plimbat si tu prin Budapesta, sunt convinsa 🙂

  4. iunie 24, 2010 la 2:53 pm

    @de ce?, si ce faci? Inca le mai astepti? :))

    @Alexandru Negrea, asa cum spune si @Elena, chiar ca ai de ce sa regreti. Dar noi speram sa se mai intample astfel de evenimente si atunci, clar nu mai ratezi. 🙂

  5. iunie 24, 2010 la 3:49 pm

    nu, a venit elena, e ok =))

  1. iunie 22, 2010 la 9:33 pm
  2. iunie 23, 2010 la 6:53 pm
  3. decembrie 19, 2010 la 2:11 pm

Lasă un comentariu