Prima pagină > Diverse, Masini > Leapsa – Masinile din curtea mea (ipotetic vorbind)

Leapsa – Masinile din curtea mea (ipotetic vorbind)

Stiu ca n-am mai scris de mult timp pe blogul personal. N-am mai scris pentru ca mi-am dedicat tot timpul domeniului auto si servicului. Dar iata ca exista o persoana care m-a facut sa scriu din nou. E Andra Zaharia, frumusica de la Revvnation (ca restul sunt urati) :P. Andra ma loveste cu o leapsa la marele fix: ce masini mi-as cumpara daca mi-ar permite portofelul, conturile din banca, etc.

Si zic sa incepem. Prima masina pe care mi-as cumpara-o este, bineinteles, Ford-ul Mustang 2011. Sunt fan Mustang de cand ma stiu, imi place tot ce au scos pana acum, dar ultimul lor model mi s-a lipit de suflet. Imi place. Imi place mult. De ce-mi place? Pentru ca-mi place sa…Rollin’ in my 5.0. 😀 Si asta e masina pe care clar o sa mi-o cumpar. Fara sa stau prea mult pe ganduri. Nu stiu cand, dar mi-o voi cumpara.

A doua masina (mai domestica) pe care mi-ar placea sa o am, este Chevy Camaro 2010. Obligatoriu galben. Sa nu uitam totusi de Bumblebee si Transformers, nu?

Pe locul 3 este Aston Martin One-77. De ce? Pentru ca e Aston, e Martin, e One si sunt doar 77 de exemplare. Si arata extraordinar. Si gata. 🙂

Urmeaza BMW Vision EfficienctDynamics Concept. Andra spune ca il considera cel mai reusit concept car din ultimii 5 ani. Eu indraznesc sa spun ca e cel mai reusit concept pe care l-am vazut vreodata. Din momentul in care a aparut, mi-am dorit sa vad asa ceva pe sosele. De ce nu si la mine in garaj?! 🙂 Si sigur o sa-l am. Macheta, bineinteles. Cineva (nu spui cine, persoana insemnata) mi l-a promis si stiu ca se tine de cuvant. 😀

Mercedes-Benz SLR Stirling Moss este o alta masina pe care mi-o doresc. De ce? Pai in primul rand din respect pentru Sir Stirling Moss si apoi pentru ca e Mercedes, iar V8-ul de 650 CP pe care-l are, ma poate duce pana la suta de kilometri pe ora, in doar 3.5 secunde. Si sunt doar 75 de exemplare. Cat costa? Aproximativ 750.000 €.

Vin doua modele, unul foarte cunoscut, celalat mai putin: Pagani Zonda R si Tramontana. De ce le vreau in garaj? Pentru ca Pagani ramane Pagani, iar Tramontana o vreau pentru….pentru asta. 🙂

Trebuie sa am si ceva mai „clasic”, nu? Frumoase, elegante, scumpe. Au toate calitatile. Prima este Morgan Aero Supersports, un model fabricat in doar 200 de exemplare si care costa 142.000 de euro.

Cea de a doua este Wiesmann Roadster MF5, o frumusete de masina care costa 190.000 de euro, si care este fabricata in doar 55 de exemplare. In cazul acestui model, BMW a avut un cuvant de spus: Motor. Si nu “motor” ca la filmari, ci motorul de 5.0 litri care e sub capota si care are o herghelie de vreo 507 cai putere.

Pentru final am lasat un concept care parca vine din zona SF. Unul din conceptele care mi-a placut cel mai mult de cand scriu despre masini. Si sunt convins ca la un moment dat, va exista asa ceva, sau macar ceva asemanator. Este vorba despre un concept Audi, design-ul apartinand unui student din cadrul Universitatii de Stiinte Aplicate Munchen, Germania.

Cam asta-i. Vreau prea mult? 😀 Si daca tot e leapsa, trebuie s-o dau mai departe. Oare cui…oare cui… Sa zicem asa:

Prima e Gabitz, ca e fata si trebuie s-o respectam. Si stiu ca e nebuna dupa BMW si Audi, dar gata frate…vreau sa vad si altceva. Urmeaza Simona Cuibus, una din cititoarele fidele AutoMOD si fata despre care stiu ca atunci cand e vorba de MotoGP, uita de toate. 🙂 Mergem la Cristi Serb. Am vazut ca omului ii plac masinile si scrie despre ele mai des decat m-as fi asteptat. Si amicul Gabi Udrescu are parte de leapsa. Stiu cat de pasionat esti de masini. Ia sa vedem maestre, ce vrei tu in garaj… 🙂 Trecem la Cristian Florea, care ma scoate din sarite ca nu vrea sa accepte nici un Challenge in Revvnation. 😀 Ei bine? Ce masini iti plac, nene? Macar aici poate accepti provocarea. 🙂 Ultimul, dar nu cel din urma, este amicul Radu Borcea, omul caruia i-am dedicat un articol pe AutoMOD si care in ultimul timp nu mai vrea sa deseneze nimic. Sau nu ne arata. 😛

Hai…sa va vad! 🙂

  1. mai 8, 2010 la 2:36 pm

    Pai tu zici de mine bre ca am vise erotice cu masini? Ce sa zic…te-ai gasit tu vorbind :))

  2. mai 9, 2010 la 7:48 am

    Haidi bre, ca nu ziceam de rau. 😀 Chiar imi place ce ai pus tu acolo. 🙂

  3. mai 16, 2010 la 10:35 am

    ai gusturi bune..

  4. mai 16, 2010 la 5:39 pm

    @shmen, hehe… merci, merci 😀 Ma bucur ca-ti plac masinile mele. 🙂

  5. mai 19, 2010 la 1:25 am

    Ce inseamna ultima chestie – masina viitorului?:)

  6. mai 19, 2010 la 5:10 pm

    @sorin, da. Cam asa ar arata un Audi in viziunea unor studenti din Germania. N-ai cum sa spui ca arata rau, fii sincer. 🙂

  7. mai 29, 2010 la 3:51 pm

    Hehe, eu am gandit si am lansat leapsa asta. Ce frumos s-a extins! 🙂

  8. iulie 27, 2010 la 8:08 pm

    eh, gata! m-am achitat de datorie! http://afaith.eu/2010/07/27/leapsa-top-10-masini/

  9. august 9, 2010 la 4:12 pm

    am o curiozitate. ce desktop ai…

    ??????????????

    • Sorin Grumazescu
      august 9, 2010 la 5:08 pm

      @Fructu, hahahahahahaha, hai ca m-ai facut sa rad cu intrebarea asta. :)))))
      Pai am doua. Unul nu pot sa ti-l arat 😛 , iar celalalt e asta Multumita de raspuns? 😀
      PS: Vezi ca sunt suparat pe tine. Ai spus ca o sa te opresti macar pentru o cafea in Vaslui si vad ca pana acum, nimic. 😛

  1. iunie 1, 2010 la 8:43 am
  2. iulie 27, 2010 la 8:07 pm

Lasă un comentariu