Prima pagină > Foto > Primavara

Primavara

Cateva imagini din gradina casei mele.

Va plac lalele negre?

dscf7673

„Pet-ul” mamei mele. 🙂

dscf7472

Gratarul e aproape gata. 😉

dscf7619

Dar reptilele va plac? Mie da.

dscf7510

Mai multe imagini in continuare

Categorii:Foto Etichete:, , ,
  1. Aprilie 26, 2009 la 12:31 pm

    Tare frumoase pozele, dar reptilele categoric NU-mi plac;)
    PS: Tu ai reptile si lalele negre in curte?

  2. Aprilie 26, 2009 la 6:09 pm

    Dap. Am norocul de a avea casă într-o zona minunata. Adică în spatele casei e padure și în fața ei, dupa cum bine se vede și din foto, lac. Deci e plin de tot felul de animaluțe. Iepuri, fazani, sopârle, șerpi (de casă) și (dar asta vezi foarte rar) pui de căprioară.
    Iar lalelele negre, da, sunt, nu multe, dar cat sa-ti bucure privirea.

    PS: Șerpii nu am reusit inca sa-i fotografiez, dar când o fac, te anunț. :)) :))

  3. Aprilie 26, 2009 la 8:04 pm

    Ador lalelelelelele :)) negre 🙂 sunt superbe. Am si eu in curte. In rest…nu-mi place nici un pet cum are mama ta si nici reptilele nu-mi sunt pe plac…Hai un fluturas, doi pe lalele merge[defapt zboara] dar ditamai soparla…neaaaah

  4. Aprilie 27, 2009 la 5:50 pm

    Hai măi fructule că sunt simpatice. Și de unde vrei fluturași, dacă sunt broscuțele în zonă, cu limboacele scoase de-un cot?! :d

  5. Aprilie 28, 2009 la 12:52 pm

    eu cred ca ar trebui sa ii trimiti pozele lui Vasile….sau sa ii dai adresa de blog…sa nu se mai chinuie sa caute :)):)):))

  6. Aprilie 28, 2009 la 2:17 pm

    @silviu, Nu inteleg…

  7. Aprilie 30, 2009 la 10:37 am

    Ce frumoasa e primavara cu ai ei copaci infloriti si cu lalele negre :P.
    Dragalase si brotacelul+soparla.

  8. Mai 1, 2009 la 10:34 am

    Sorine… or fi ele simpatice, dar nu pe placul meu :))
    si cred ca pe la Vaslui[daca retin eu bine] sunt si fluturasi…nu doar broscoi :))

  9. Mai 1, 2009 la 1:23 pm

    @DavE și aici m-ai găsit?! Nu scap de tine deloc. 😀

    @Fructu, dacă se păstrau până veneam eu in București, îți aduceam una bucată lalea neagră. Și da, sunt și fluturași. 🙂

  10. Mai 1, 2009 la 1:24 pm

    Și da, ții minte bine. E Vaslui.

  11. Mai 1, 2009 la 5:11 pm

    as vrea un bulb atunci 🙂
    wow…stau bine cu memoria…:P
    moldoveanule :))

  12. Mai 2, 2009 la 10:28 pm

    „Cultivi” reptile?:d

  13. Mai 3, 2009 la 7:46 am

    @sorin, :)) =)) Nope, dar să știi că mi-ar placea să em câteva terarii

  14. Mai 5, 2009 la 6:03 am

    Te-am gasit de mai demult, doar ca am comentat prima data acum 😛

  15. Mai 31, 2010 la 4:27 pm

    Superbele lalele negre. Le-am admirat si eu in aceasta primavara 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

