Prima pagină > Muzica, Video > Buna dimineata!

Buna dimineata!

Si m-am trezit cu melodia asta in cap. Nu mi-as dori chiar tot ce spune Nickelback in melodie, dar macar „a front door key to the Playboy mansion” ar fi ok. 🙂
Enjoy!

Categorii:Muzica, Video Etichete:
  1. alleena
    Decembrie 7, 2008 la 11:49 am

    asta e o melodie care reflecta adevarul despre ce si-ar dori toata lumea gandindu-se la ce au vedetele… eu mi-as dori „a credit card that’s got no limit” si „My own star on Hollywood Boulevard” .. atat!

  2. Decembrie 7, 2008 la 4:44 pm

    Daca o ai pe a doua, sigur exista si prima. 🙂

  3. Decembrie 10, 2008 la 4:25 pm

    bine ca te-ai trezit…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

