Prima pagină > Muzica > Aaaaaaaa si am uitat sa va spun…3SE s-au despartit

Aaaaaaaa si am uitat sa va spun…3SE s-au despartit

… Vai ce-am suferit. Aoleu ce-am suferit…
Ha ha ha! 🙂

Categorii:Muzica Etichete:,
  1. Noiembrie 20, 2008 la 7:19 am

    hai mai, pai se poate? 😉 lool

  2. Noiembrie 23, 2008 la 10:20 am

    Aha. Si ce-am mai plans. Si ce-am suferit. De vreo zece ani tot zic ca se despart. In sfarsit.

  3. Noiembrie 23, 2008 la 5:29 pm

    Si tu? :))

  4. Noiembrie 23, 2008 la 7:15 pm

    Da, si eu, Sorine. Cu lacrimi de crocodil. Cu lamentatii babesti. Vai de capul nostru. Ne-au vaduvit de atatea nostalgii. Of, of.

  5. Ianuarie 5, 2009 la 4:49 pm

    haaaaa, rascoleam azi prin comentarii…si te am gasit. hiuu 🙂

  6. Ianuarie 18, 2009 la 5:07 pm

    Ma pierdusei? 🙂

  7. Ianuarie 18, 2009 la 5:37 pm

    daaaaa 😦
    imi pare bine ca ai revenit 🙂

  8. Sorin Grumazescu
    Ianuarie 18, 2009 la 6:01 pm

    Multumesc frumos. Sunt in zona. 🙂 Scriu mai rarut, dar scriu. Sunt ocupat cu celalalt proiect.

  9. Ianuarie 18, 2009 la 6:08 pm

    Care celalalt proiect? tell me more :))

  10. Sorin Grumazescu
    Ianuarie 18, 2009 la 6:12 pm

    Cu Automod. Citeste ultimul meu post. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

